jacqueline.reismee.nl

Spanje 2010 (3) Guadalest 24-08-2010

Nadat we vanochtend de auto hebben opgehaald rijden we door naar Guadalest. Guadalest is een klein maar toeristisch plaatsje verder het binnenland in. Rond 11 uur vertrekken we en rond 12 uur komen we aan in Guadalest. We hadden zo een plekje gevonden waar we konden parkeren, nadat we de auto hadden gepakeerd lopen we richting de Calle De La Iglesia dit is een smal straatje waar allerlei winkeltjes zitten. Deze straat leidt uitendelijk naar een wat hoger gelegen gedeelte van het plaatsje. Maar voordat we bij dat gedeelte kwamen moesten we eerst nog op de foto. Vanuit het hogere gedeelte heb je een prachtig uitzicht over de bergen en over een meer dat eronder ligt. We lopen verder naar het uiteinde van het stadje en ook vanaf hier heb je een prachtig uitzicht. Aan het einde hebben we nog wat gedronken en zijn we nog wat winkeltjes ingeweest, en hebben we de foto gekocht die ze hadden gemaakt. Rond 2 uur gingen we weer terug.

sharon

Veel plezier in Benidorm....!!
En smaakte de frikandel speciaal;)
Zo moet de vakantie wel vol te houden zijn toch?

Groetjes Sharon

wim en wil

alles goed gegaan ook dat kan he lekker vroeg daar
gelijk de sleutel en mooi weer wat wil je nog meer
verken daar alles maar goed kunnen wij er ook naar toe in sept
heel veel plezier daar en dat alles goed gaat
grs wil en wim

corryvermeulen57@hotmail.com

hoi leuk dat je ales vanaf je balkon kan zien dan ging in zo al s,nachts niet naar bed want dan is het het leuks haha eeeen denk aan het dam bord nog veel plezier tante c xxxxxxxxxxxxxx

wilma

leuk joh dat we weer kunne lezen wat jullie daar allemaal beleven in benidorm
en ben je ook al in oud benidorm geweest wel doen he
veel plezier gr uit t regenachtige waalwijk

Jacqueline van jacqueline.reismee.nl

hoi wilma, we hebben het kruis op de berg ook gezien, als we de auto hebben gehuurd proberen we er misschien naar toe te rijden