jacqueline.reismee.nl

Spanje 2010 (2) MundoMar Benidorm 23-08-2010

Vandaag gaan we naar MundoMar Benidorm. MundoMar Benidorm is een dierenpark met als hoofd thema vissen, die zien we uiteraard ook. Rond half 10 vertrekken we naar het busstation en om tien over tien nemen we buslijn 01 naar MundoMar Benidorm. Eenmaal aangekomen komen we uitop een plein hier kun jekiezen tussen twee parken. We kiezen voor hetlinkse parken komen zo uit bij MundoMar Benidorm.Eenmaal aangekomen bij het parkkopen we kaartjes en gaan we kijken naar de eerste dieren, de eerste dieren die we tegen komen zijn de papegaaien. We lopen verder en zien aan de linkerkant de Laguna / Flamencos oftewel de flamingo's, aan de overkant zitten de Tortugas De Tierra, de schildpadden. We lopen verder naar de Suricates, de stokstaartjes dezebeestjes waren flink aan het rennen. Visión Submarina is de volgende stop waar we terecht komen in dit grote aquarium zitten allerleisoorten tropische vissen.We lopen via de Buhus, de uilen, naar de Lemures. Om 11:15 gaan we naar de eerste show de Papacayos, de papegaaien show. Tijdens deze show werden er allerlei kunstjes door de papegaaien gedaan, erg leuk om te zien. Na de Papacayos show lopen we door naar de Leones Marinos, de zeeleeuwen, ook een erg leuke show alleen in het begin een beetje minder maar later wel leuk alleen de muziek stond iets te hard vond ik.Voordatde show begon zijn we ook nog met een zeeleeuw op de foto geweest. We lopen verder via de Aves, vogels, en Aves Exóticas naar de Pingüinos. Eenmaal aan gekomen bij de Pinguïns gaan we zebij de Alimetatción Con Pingüinos, eten gegeven voor eenEuro kreeg je een bakje met een paarvisjesdeze mocht je aan de pinguïns geven. We lopen verderrichting de dolfijnen maar voordat we de dolfijnen show gaan doen gaan we eerst nog bij Fotografía Con Delfines op de foto met een dolfijn. Nadat we opde fotozijn geweest met de dolfijn, gaan we kijken naar de Delfines de dolfijnen show. Dezedolfijnen show is eenvan de betere die ik gezien heb. Het was een mooie show doordat de hele show goed verliepen het had de juiste tempo. De dolfijnen sprongen en zwaaiden. Na de show lopen we nog een rondje endaarna gaan weweer terug naar de ingang. Bij de ingang kijken we nog bij defoto's die gemaakt zijn in het park. We vindenons zelf terug op het bordmet een aantal foto's nadat we eventjes getwijfelt hadden besluiten we om toch de foto van de Zeehond en de Dolfijn te nemen.Rond half 6 waren we terug het was een leuke dag.

corryvermeulen57@hotmail.com

hoi die flamingos zyn mooi alleen de kleur al de fotos zyn ook leuk de groetjes weer en stuur een beetje zon doeiiiiiiiiiiiiiiii

Jacqueline van jacqueline.reismee.nl

hoi leuk dat je ons volgt, we hebben het dambord al gevonden, de foto komt nog later
Bij het eerste verhaal van benidorm schrijf ik elke dag nieuwe verhalen erbij.

Ma Rekkers

Ik vind het leuk om jullie berichtjes te lezen en de foto's de bekijken bij Ria. Ik had er graag zelf ook bij geweest maar ja dat vliegtuig he..
Ik wens jullie allemaal nog veel plezier daar in Benidorm en tot snel weer hier in Nederland.

Groetjes ma

Mike

hey oma, alles goed? had je die kaart nog binnen gekregen? het is hier echt leuk, mooi en warm. we gaan nog naar een pretpark en naar een waterpark. vandaag hebben we gekart. dat was echt gaaf. paar keer uit de bocht gevlogen maar maakte niet uit. ik geniet nog even van de rest van vakantie als ik zo hoor wat het weer doet in nederland. ik ben al een beetje bruin. geef desi maar een knuffel van mij. Gr. Mike