jacqueline.reismee.nl

Spanje 2010 (5) Valencia 25-08-2010

Nadat we eerst in L'Oceanografic Valencia zijn geweest gaan we s'middags naar de stad Valencia. Valencia is een van de grootste steden van Spanje. We beginnen om half 4 bij het busstation tegen over L'Oceanografic Valencia. Hier stappen we op de Valencia Bus Turistic dit is een bus waarbij je een keer een kaartje koopt en dan iedere keer onbeperkt de hele dag bij alle busstations erin en eruit kan. We pakken de busroute B Valencia Marítima nadat we vertrekken gaan we eerst richting Valencia Street Circuit. Dit is het stratencircuit van Valencia. Hier wordt elk jaar de ronde van Europa gereden tijdens de Formule 1. Vanuit de bus konden we een deel zien van het stratencircuit van Valencia. We rijden verder naar het centrum om hier eventjes uit te stappen. We stappen uit bij Plaza De La Reina en lopen vanaf hier naar Plaza De La Virgen. Hier gaan we de Basilica De La Virgen De Los Desemerados bezoeken. Nadat we hier een rondje hadden gelopen gaan we weer naar buiten om ook hier nog een rondje te lopen en nog wat souvenirs te kopen, om daarna weer met de Bus terug te gaan. We komen nog langs de Plaza De Torros, de arena van Valencia, en langs een drooggelegde rivier. Bij L'Oceaniografic Valencia stappen we weer uit om weer terug te gaan het was een leuke dag.

corryvermeulen57@hotmail.com

het is wel luik om jully zo te volgen de jongens zien erg veel van het land en det is leuk en damens en heren jully pakken op zyn tyd toch wel een lekker nuitje en zeker sagria hahahaha de groetjes uit dit watr land xxxxxxxxxxxxxx