jacqueline.reismee.nl

Spanje 2010 (9) Isla De Benidorm 31-08-2010

We gaan vandaag naar Isla De Benidorm dat is een eiland iets uit de kust van Benidorm. Vanaf de haven van Benidorm gaan we met de boot Aquario naar Isla De Benidorm. Het leuke van de boot de Aquario is dat er een glazenbodem in zit. Je kunt dus vanaf de boot onder de zee naar de vissen kijken. Eenmaal aangekomen op Isla De Benidorm. Gaan we een rondje lopen over het eiland we zijn uiteindelijk helemaal boven op het eiland gekomen. Dat was nog best wel een klim en het is niet altijd leuk maar het was wel redelijk goed te doen. Eenmaal boven gaan we de hele klim weer naar beneden. We zien ondertussen onder andere cactussen, en andere soorten bloemen. Eenmaal benden gaan we nog wat drinken in het restaurant. Na wat gedronken te hebben gaan we met de Aquascope mee. Met de Aquascope kun je een stukje varen langs Isla De Bendorm. Het leuke van deze boot is ook weer dat je vanaf de boot weer onder de zee kunt kijken en zo de vissen weer kan zien. We zien veel soorten vissen. Na de boottocht gaan we weer terug en na eventjes gewacht te hebben stappen we weer op de boot richting Benidorm. Het was een leuke dag.

Dit was alweer het laatste verslag vanuit Benidorm. Wij hopen dat jullie het leuk vonden wij in iedersgeval wel. Wij danken jullie voor de reacties en graag zien we jullie terug bij onze volgende verslagen.