jacqueline.reismee.nl

Oostenrijk 2008 (6) Grossglockner Resort 30-12-2008

Vandaag is de laatste dag van onze skivakantie in Matrei in Osttirol. Maar voor dat we vertrekken richting Nederland gaan we eerst nog een dagje naar het Grossglockner Resort. Rond 9 uur vertrekken we vanaf hotel Mühlenhof.Voordat we naar het skigebied gaan, gaan weeerst nog langs Sport 2000 om daar onze schoenen neer te zetten want als we terug komen van de dag moeten we de ski's weer inleveren bij Sport 2000. Nadat we de schoenen hebben neer gezet gaan we zoals gewoonlijk weer naar Goldried 1. We waren vandaag een beetje laat aangezien we onze tassen nog moesten inpakken en uitchecken bij het hotel. We zijn dan ook maar 1 keer nog van Glocknerblick geweest en een stuk of 5 keer van Landen 1. s'middags mochten we vrij skiën zonder leraar erbij en hebben we even gezeten in het Bergrestaurant Goldried. Ook toen zijn we nog een aantal keer van Landen 1 gegaan. Rond half 4 zijn we via Goldried 1 terug gegaan naar beneden en onze ski's afgeleverd bij Sport 2000.

Dit was het laatste verslagvan onze reis in Oostenrijk.We zijn deze vakantie niet verder gekomen dan de blauwe piste maar misschien in onze volgende reis wel. Wie weet hebben we volgend jaar wel weer een skivakantie. Het was iniedersgeval een erg leuke vakantie. Wij hopen dat jullie het ook leuk vonden om te lezen, en graag tot de volgendereis.

corryvermeulen57@hotmail.com

leuk al die vakanties fotos en verhalen dat woordt nog veel als je de grote vakantie gaat maken sucses en op naar het volgende avontuur gr tante

Carlo

leuk gedaan!
ik ga ook kijken als jullie naar walt disney world zijn!

Groetjes Carlo