jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (1) Miami 23-08-2009

Hehehe nadat we 19 uur vertraging hadden gehad en een vliegreis van 9,5 uur gehad te hebben zijn we eindelijk om half 1 (lokale tijd) aangekomen in de Verenigde Staten om precies te zijn in de staat Florida in de stad Miami. Nadat we geland waren op Miami International Airport zijn we een auto gaan zoeken bij Alamo bij de NW 22nd St Rd. We hebben gekozen voor een Toyota. Hiermee zijn we richting het hotel gereden.

Kees en Miranda en Moeder

he he eindelijk daar aangekomen nu maar lekker genieten en wees voorzichtig met een toyota het is geen amerikaan grapje
hoe was de vliegreis? alles goed gegaan ? nu tot wederhoorn gr Ma Miranda en Kees

de Autospecialist

Hee luitjes, blij dat jullie aangekomen zijn, 19 uur vertraging, wij klaagde al bij 2,5 uur.
Waar is de V8 americaan?
Veel plezier en geniet ervan, zien morgen wel wat jullie hebben meegemaakt.
groeten uit Waalwijk en Elshout

Sharon

He allemaal,
Mooi dat jullie nu wel goed op de plaats van bestemming zijn aangekomen!
Maak er een fijne vakantie van, veel plezier!
Groetjes Sharon.

corryvermeulen57@hotmail.com

hallo hier nu 9.57 ben blij dat jully er zyn sander ook goed gegaan met het vliegtuig o ja die toyota die kan best tof zijn hahaha verder een fijne vakantie we blyven jevolgen je komt niet zo maar van ons af gr tante xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Joyce

Hoi,

gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen.. wat ontzettent vervelend zeg die vertraging! hoorde het ook al van oma..
maak er nog een leuke reis van!

groetjes Joyce

wilma

hoi luitjes
wat balen van die vertraging maar ja dat ben je denk ik snel vergeten als je er bent
maak er iets leuks van en doe iedereen de gr van ons
liefs uit t saaie wolluk

anouschka

Hey toch eindelijk aangekomen in Amerika. Veel plezier.

Groetjes anouschka

tinus

hoe is het weer bij jullie en een prettige vakantie

joke en de fam

hee we hebben wat gezien ziet er mooi uit leuk z,on hangmat echt iets voor ome arie en nog mooi weer erbij . en hans hoe smaakt het bier daar ? veel plezier nog en tot snel xxx

wilma

leuk hoor ik heb alles al bekeken wat gezellig dat ik jullie zo straks zo kan volgen op jullie spannende reis
vele gr wilma en fam