jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (2) Miami Beach 24-08-2009

Voordat ik aan dit verslag begin wil ik even zeggen dat we het heel leuk vinden dat jullie lezen en reageren, heel erg bedankt daar voor en het weer is hier tropisch warm. Hier het verslag van vandaag. Wanneer iemand zegt dat die gene (en wij ook) naar Miami gaat kan wel eens aan het liegen zijn. Vele mensen gaan namelijk naar Miami Beach. Miami Beach is een geheel eigen gemeente en staat los van Miami. Ons hotel zit ook in Miami Beach. Vandaag gaan we een kijkje nemen in Miami Beach. We beginnen deze morgen met een zoghete Duck Tour rond 11 uur hadden we deze tour geboekt aan de Washington Road bij Miami Duck Tours. Deze bus/boot kan zowel over de straat als over het water. Tijdens de rit zit een geweldige gids aan boord die veel vertelt over Miami Beach en tegelijkertijd de aandacht van iedereen er bij houd door veel grappen te maken(je moest bijvoorbeeld een eend na doen), en heel Miami Beach op stelten te zetten. We gingen eerst over de weg richting Miami hierna gingen we via het water de vele eilandjes bekijken. Je krijgt zoveel informatie bij de huizen dan je al niet meer weet wie er in het eerste huis van beroemd heden woont wanneer je bij de derde bent. Vele beroemdheden wonen hier zo ook Oprah Winfrey. We vaarden langs: Star Eiland, Palm Island, Hibiscus Island. Hierna zijn we weer uit het water gegaan en langs de Port of Miami richting de Ocean Drive gegaan, hier bevind zich ook het Art Deco District. Onderweg reed de busschaffeur te dicht langs een auto en reed er finaal de buitenspiegel vanaf. Toen hebben we een korte break gehad zodat de busschauffer het kon melden. Hierna zijn we weer door gereden. Om half 1 was de tour afgelopen. Het was erg leuk. S'middags zijn we naar Holocaust Memorial gegaan, dit is een een monument ter nagedachtenis van de 2e wereldoorlog. Dit monument (in de vorm van een hand) is erg mooi in de arm van de hand zitten allemaal personen die het moeilijk hebben. Er staat ook een spreuk van Anna Frank op. Hierna hebben we verkoeling gezocht (om dat het tropisch warm was) in deAtlantische Oceaanop Miami Beach. Dit hele brede strand is erg mooi en de zee was warm. De rest van de middag rustig gezeten.

Kees

hartstikken leuk dat we de foto's kunnen bewonderen
het is er heel mooi zo te zien.
geniet er maar fijn van en ik hoop dat we morgen weer foto's en een verhaal kunnen ontvangen.

groetjes Kees

wilma

hoi luitjes
grappig nu kijk ik iedere dag op de pc voor nieuws
van jullie normaal ben ik niet zo n computerfreak
raar he maar het is echt leuk om bij te houden
nou veel plezier nog tot de volgende he
gr van ons allemaal

Carlo

Hee! Ben gister terug gekomen van vakantie en het eerste wat ik op de computer doe is hier natuurlijk kijken! :P
nog veel plezier en ik kijk uit naar de foto's van WDW natuurlijk! :D

Groetjes Carlo

joke

effe uitstel maar veel plezier daar vertraging is nooit leuk

wim blankert

de grote reis gaat zo beginnen
heel veel plezier daar geniet er van
en voorzichtig daar he
grs wil wim

corryvermeulen57@hotmail.com

hoi daar in dat verre amerika alles goed gegaan heb nog niks gehoord gr tante corry