jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (3) Gator Park 25-08-2009

Na gisteren Miami Beach te hebben bezocht, gaan we vandaag naar de Everglades om precies te zijn naar Gator Park. De Everglades is een enorm natuurgebied vlakbij Miami rond half 10 vertrokken we naar Gator Park, langzaam veranderde het druke stadleven in een rustig gebied. Rond kwart voor 11 kwamen we aan bij Gator Park. Na kaartjes gekocht te hebben zijn we naar binnen gegaan en zijn we op de Airboat gestapt, deze tour inclusief gids gaat een heel stuk over de Everglades, tijdens de reis kreeg je oordopjes in tegen de harde geluiden. We waren nog maar net vertrokken of de eerste alligator zien we liggen in de bossen, evenlater komen we ook een schildpad tegen, hierna maakte hij vaart en ging hij langs het riet, bij het riet was een soort van witte reiger. Bijna aan het einde van de tour zagen we nog heel veel baby alligators, met daarom heen kleine visjes. Na de boottocht te hebben gedaan zijn we naar een show geweest waarbij er een alligator trainer informatie gaf en stunts met een alligator deed. Aan het einde van de voorstelling mocht iedereen nog op de foto met een echt kleine alligator. Hierna nog wat spulletjes gekocht in het winkeltje en toen weer terug. Het was een erg leuke middag.

kees

zo te lezen waren jullie vandaag heel erg enthousiast.
we blijven jullie volgen en tot morgen maar weer

groetjes Kees Miranda en oma

corry

zo leuke fotos met tinneke hans zyn dag kon niet meer stuk je ziet wel dat je ver weg ook nog nederlanders tegn komt lief en weer een spanende dag weer gr corry

wilma

t blijft ieder dag weer leuk om jullie te volgen en wat hebben jullie denk ik al veel gezien tot morgen he en nog keiveel plezier