jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (4) Miami Beach 25-08-2009

Na vanochtend naar Gator Park te zijn geweest zijn we vandaag weer eens gaan kijken bij Miami Beach. 's Middags zijn we naar het strand van Miami Beach gegaan. S'avonds zijn we pizza gaan eten we bestelde de kleinste pizza en kregen gelijk een grote waar we met z'n alle genoeg aan hadden. Hierna nog even gewinkelt op Lincoln Road. Tijdens het winkelen zien we ineens een bekende aankomen een maal goed gekeken bleek dit Tineke Schouten te zijn. Gelijk gevraagt of we op de foto mochten en dat mocht, aardig van haar he. Dachten we dat we in Miami Beach bekende Amerikaanen tegen komen, komen we hier bekende Nederlanders tegen, ach ja het is toch leuk. Na de foto gemaakt zijn we weer terug naar het hotel gegaan.

wil en wim

die nederlanders kom je ook overal tegen he
wel mooi zo grs van ons doei nog veel plezier

Peter

Ha Stephan + Fam.. Mooie foto's al hoor ! Even wat nieuws, wellicht weten jullie dat al, de lancering vd SpaceShuttle is al 2x uitgesteld, nu gaat ie a.s. vrijdag de lucht in.. Gaan/kunnen jullie daarbij zijn?? Dat zou geweldig zijn toch? Doei !! Ik kijk t wel op Internet.. haha Groeten en fijne vakantie !

Jan en Wilma.

haha leuk hoor Tieneke Schuiten met de fam op de foto maar waar was jij Sander?
Maar hoe gaat het met je knie alles goed kijk ook maar uit voor die grote bek van die krokodillen.
Groetjes van ons doei!!

Wilanda

Hallo allemaal,daar in het mooie Amerika.
We hebben net al jullie verhalen en foto's zitten lezen en bekijken.Zo is ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen met jullie avonturen.
Wel lachen dat je nou net in Amerika Tineke Schouten tegen komt.
Groetjes Wilanda,Philip en Mike