jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (5) Orlando 26-08-2009

Vandaag zijn we vroeg vertrokken uit Miami Beach om naar onze nieuwe bestemming te gaan. Onze nieuwe bestemming bevind zich op ongeveer 350 km van Miami Beach het is namelijk Orlando. Orlando staat vooral bekend omde vele pretparken die hier liggen. We kwamen rond half 2 aan in Orlando. Na onze spullen neer te hebben gezet in het hotel zijn we naar de Florida Mall gegaan. Dit hele grote winkelcentrum is een van de grootste winkelcentrums van Florida. In deze mall zijn we gaan kijken bij een hele grote winkel van M&M's de M&M's World Orlandoalles vind je hier van de M&M's, van sleutelhangers tot bekers en van kaarten tot korte broeken. Maar natuurlijk hebben ze ook de snoepjes M&M's in heel veel verschillende kleuren en smaken, hierna nog naardescrapbook Scrappy Boutiquegeweest en toen weer terug. Het was een erg leuke dag.

corry

fijn dat jully daar goed zyn aangekomen en dat het er leuk is nu gaan jully weer een nieuw avontuur beginnen veel plezier groetjes aan allemaal gr t.corry

de autospecialist

Nu al weer vertrokken uit Miami Beach? Heb alleen
nog geen foto van Hans gezien die in de hangmatten achter het hotel lag te genieten. Veel plezier in Orlando, en groetjes uit Waalwijk en Elshout

wil en wim

weer een stukje verder niet te veel snoepen he
en veel plezier in orlando
(benieuwd wie je daar weer tegen komt)
grs aan allemaal doei wil en eim