jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (6) Disney's Magic Kingdom 27-08-2009

Nadat we gisteren in het Walt Disney World Resort Orlando zijn aan gekomen, gaan we vandaag naar het drukst bezochte park ter wereld: Disney's Magic Kingdom. Jaarlijks word dit park door meer dan 17 miljoen bezoekers bezocht. We hadden al kaartjes gekocht dus konden we snel naar binnen. Nadat we over de prachtige Main Street U.S.A. zijn gelopen gaan we naar de eerste attractie van de dag: Splash Mountain in Frontierlandde wachttijd voor deze attractie was ongeveer 10 minuten. De rit is erg mooi en je gaat langs het verhaal van Boer Konijn. Tijdens de rit ga je nog een aantal keer naar beneden maar de leukste is de laatste drop. Na een nat pak te hebben gehaalt lopen we verder naar Big Thunder Mountain Railroad, hier pakken we een Fastpass voor dat we er in kunnen gaan we eerst in Haunted Mansion in Liberty Square, een spookhuis attractie, het leukste stukje van deze attractie waren de hoofden, aan het einde van de attractie zat er zelfs een spook in je karretje.Hierna zijn we door gelopen naar Peter Pan's Flight in Fantasyland hier hebben we ongeveer 15 minuten gewacht. De overburen It's A Small World hebben we ook gedaan. Hierna lopen we door naar The Hall Of Presidents waar we Barack Obama in bijna levensechte wijze tegen komen. In The Hall Of Presidents word informatie gegeven over de vele presidenten van Amerika. Na deze attractie was het tijd om de eerste achtbaan te doen, de tijd die op deFastpass stond van de Big Thunder MountainRailroad was aangebroken, De Big Thunder Mountain Railroad is een leuke achtbaan waarbij je in een trein zit die langs mijnen gaat. Hierna zijn we richting Adventureland gegaan waar we in Pirates Of The Caribbean stapte, deze mooie maar korte boottocht gaat langs piraten van de film inclusief zelfs een aantal keer Jack Sparrow. De volgende stop isTomorrowland hier gaan we naar de Monsters, Inc. Laugh Floor, deze interactieve attractieis erg leuk en speciaal om te zien, het werkt namelijk met camera's de mensen bepalen namelijk een beetje de loop van de attractie. Verder hebben we in Tomorrowland Buzz Lightyear's Space Ranger Spin (met de Fastpass) en Stitch's Great Escape gedaan. Hierna lopen we door naar Mickey's Toontown Fair waar we in de Walt Disney World Railroad stappen deze treintour gaat door heel het park, vanaf hier kun je ook een stukje zien van Splash Mountain het binnen gedeelte.Na de trein tour zijn we naarThe Many Adventures Of Winnie The Pooh gelopen dit is een tour langsWinnie The Pooh en zijn vrienden, het grappige van deze attractie is dat je in een honingpot gestopt word. Een soort gelijke attractie Snow White's Scary Adventures gaan we ook doen dit is een tour alleen dan niet van Peter Pan of Winnie ThePooh maar van hoe kan het ook anders Snow White. Op deweg naar de volgendeattractie komen we tussendoor nog een attractietegen Mickey's PhilharMagic de wachttijd was 5 minuten gelijk erindus, deze attractie is een 3D-film waarbij je met Donald Duck een reis maakt door verschillendeDisney Film. Het was inmiddels al 3 uur tijd voor de A Dream Come True Parade. Deparade was een mooie optocht met onder andere Alladin, Peter Pan en Mickey Mouse.De laatste attractie van Disney's Magic Kingdom is Jungle Cruise hier hebben we ongeveer 10 minuten gewacht. Hierna weer terug naar het hotel. Het was een erg warme, leuke maar vooral vermoeiende dag.

Carlo

Hier zat ik dus op te wachten.. :P
Als je thuis komt zal ik er wel meer over horen :D
Ik kijk uit naar de rest!

Kees

Het ziet er wel allemaal mooi uit, dat is toch dat je eenmaal in je leven gezien moet hebben, en toch zeker voor stephan die zal hier het meest van genieten denk ik?
nu ik kijk weer na de volgende foto's uit.
gr. kees

wil en wim

nou stephan dit is het
daar heb je naar uitgekeken
nu maak je het mee fantastie,s toch
heel veel plezier voor julie allemaal
grs wil en wim

kees

zo te horen hebben jullie super naar je zin, en ik ben blij dat te horen dat jullie het allemaal naar je zin hebben
hoe is het met angela? daar hebben we nog niets van gehoord.
gr. Kees en moeder