jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (7) Disney's Epcot 28-08-2009

Na gisteren Disney's Magic Kingdom gedaan te hebben gaan we vandaag naar een andere park van het Walt Disney World Resort Orlando namelijk naar Disney's Epcot. Om 10 uur stappen we de poort in en de eerste attractie die we doen is Spaceship Earth, een hele mooie attractie waarbij je een reis door de tijd maakt en uiteindelijk op een andere planeet terecht komt, waarna je weer terug kunt keren naar de aarde, aan het einde van de rit kun je jezelf zien in een filmpje die je dan later naar je eigen kunt sturen. De volgende stop is Test Track hier hebben we een Fastpass gehaalt, tot die tijd zijn we naar Mission: SPACE Green gegaan. Dit is een soort van simulator. Nadeze attractie zijn we naar The Seas With Nemo & Friends gegaan een prachtige rondrit waarbij tekenfilmfiguurtjes en echte vissen gemenkt worden. Hierna naar Turtle Talk With Crush een interactieve show, waarbij je vragen kon stellen aan Crush. Hierna keken we op de plattegrond waar de attractie Soarin' zit. We hadden hem zo gevonden, we pakte een Fastpass en gingen daarna eten. Na het eten was het tijd om naar Test Track te gaan in Test Track ben je eigenlijk een test dummy, met een testauto ga je allerlei dingen testen zoals de remmen, de slijtage en het leukste de snelheid. Test Track is een geweldige attractie die je niet kunt overslaan als je in Epcot bent. Na Test Track gaan we naar World Showcase het grootste gedeelte van Epcot hier kom je allerlei landen tegen, de eerste die we tegen komen is Mexico hier gaan we in Gran Fiesta Tour Starring The Three Caballeros dit is een leuke boottocht waarbij je met The Three Caballeros op tour gaat langs een Fiesta in Mexico. De volgende stop is Norway waar we in Maelstrom gaan dit is een waterattractie die ook nog eens achteruit gaat, voor deze attractie hebben we ongeveer 20 minuten gewacht. China was het volgende land waar we een film op een 360 graden doek gingen bekijken: Reflections Of China. De United States is de volgende stop waar we gaan kijken bij de Voices of Liberty.In de United Kingdom gingen we kijken naar The British Invasion (een bandje)hier hebben weeven staan kijken. Hierna lopen we weer naar Future World waar we in Journey Into Imagination With Figment stappen, deze tour was erg grappig, vooral dat je iedere keer stopte was leuk. De Circle Of Life was weer een Film maar deze keer niet over China maar over de toestand van de aarde. De op een na laatste attractie die we in Epcot doen is gelijk ook naar mijn mening de mooiste: Soarin' In Soarin' zit je in een soort zweefparachute waarbij je een reis over Amerika maakt, met behulp van de mooie muziek, de geuren, en vooral de film is het net echt of je vliegt. Soarin' is toch een attractie die je moet zien als je de kans krijgt. echt een supperattractie is het. S'avonds nog de avondshow IllumiNations: Reflections Of The Earth gegekeken, wat eenhele mooie vuurwerkshow met als centraal punt de wereldbol hierna nog een keerin Spaceship Earth (waarbij we nu het filmpje wat ze in de attractie hebben gemaakt naar ons thuis hebben gestuurt ) geweesten toen weer terug. Het was een leuke dag en tot nu toe vind ik het, het mooiste Walt Disney World themapark.

corry

hallo allemaal het is nog vroeg hier en al wat kouder leuk dat je ook,wat schryft dan kryg je weer een andere kant van het verhaal en de vakantie en dat is ook leuk het zal wel mooi zyn geweest met die speac ben bly dat hans een beetje went aan het auto ryden verder degr allemaal en tot morgen weer liefs t.corrie

Wilma en Jan

Wat leuk dat je ook een verslag schrijft Jacqualine, Maar over je gewicht hoef jij toch niet in te zitten! Het is wel heel leuk dat we dit op deze manier kunnen volgen. Als je het eten allemaal niet lust, dan geef je het gewoon aan Sander ,die moet er nog behoorlijk van groeien.hahaha!!!!! geniet er maar goed van groetjes van ons doeii .