jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (9) Disney's Animal Kingdom 29-08-2009

Vandaag gaan we naar het jongste park van Walt Disney World Resort Orlando: Disney's Animal Kingdom. In Disney's Animal Kingdom draait het vooral om hoe kan het ook anders dieren. Om half 10 stappen we de poort binnen van het park, hier komen we langs The Oasis Exhibits waar we allerlei dieren zagen, het eerste wat we hierna doen is met de Disney Photopass een foto laten maken bij de Tree, hierna lopen we naar een van de leukste attractie van het park Expedition Everest - Legend Of The Forbidden Mountain in Asia. In deze achtbaan zit je in een trein, halve wege de baan houd ineens de baan op. En omdat wij helemaal voorin de trein zaten konden we dat goed zien. Ineens zaten we niet meer voorin maar achterin de trein ging namelijk achteruit verder. Hierna ga je door donkere stukken en uiteindelijk draai je weer om, en ga je via een leuke rit terug naar het station. Hierna lopen we door naar een van de grootste attractie van het park de Kilimanjaro Safaris. Tijdens deze tocht ga je in een jeep langs echte dieren. Je ziet onder andere olifanten, giraffen, leeuwen, nijlpaarden en krokodillen,het is echt een hele mooie tour. De volgende attractie was Kali River Rapids, een gewone waterboot attractie (river rapids)althans daar leek het op. We wisten namelijk niet dat hij nog een heel eind naar beneden zou gaan iedereen kwam er dan ook echt heel erg nat uit, ik kwam er zo nat uit dat ik mijn sokken uit kon wringen, we hebben voor deze attractie ongeveer 10 minuten gewacht.Maharajah Jungle Trek was de volgende stop dit is een looproute langs vele dieren waaronder tijgers en vogels. De volgende attractie is DINOSAUR een hele leuke attractie waarbij je op zoek gaat naar Dino's let wel het is een heftige attractie, die veel schut en beweegt.Na DINOSAUR gaan we naar de 3D-Film It's Tough To Be A Bug een erg grappige film waarin vele leuke stukjes zitten vooral op het einde dat de beestjes eerder dan de mensen naar buiten mogen dan voel je ze onder je weg gaan. Het laatste wat we vandaag in Disney's Animal Kingdom gaan doen is naar de Festival Of The Lion King een show van de beroemde film The Lion King. Hierna langzaam weer terug naar huis het was een leuke dag.

Richard

Dat ziet er uit als een strak schema! Veel plezier daar!

corrie

hallo allemaal in het warme amerika leuke fotos weer en eindelijk een lachende angel en sander ziet er allemal leuk uit hoe is het angela vindt jij het ook leuk en gezellig je gaat toch wel op tyd een tarasje pikken he o ja hoe smaak de koffie daar daar hans zyn die ook zo groot gr allemaal tot morgen dan is het hier ook wat warmer het is nu 18 gr brrrrr xxxxxxxxxxx

wilma

en jackeline heb je alles nog onder cotrole als goede leider van jullie team ha ha zo te zien wel jullie genieten met volle teugen gr van de boertjes

Stefan

Leuk om te lezen :) zal vast erg geweldig zijn geweest ;)

Groet
Stefan