jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (13) Disney's Hollywood Studios 01-09-2009

Na gisteren naar SeaWorld Orlando te zijn geweest gaan we vandaag naar het laatste Disney park van onze vakantie. Disney's Hollywood Studios. Om half 10 gaan we de poort binnen nadat we foto's met de Disney Photopass hebben laten maken gaan we naar onze eerste attractie, maar voor we daar na toe gaan, gaan we eerst bij Toy Story Midway Mania! een Fastpass halen, we hadden een Fastpass voor half 1 tot die tijd doen we een aantal attracties. De eerste die we doen is The Twilight Zone Tower Of Terror. Een zeer mooie en leuke attractie. Hierna lopen we door naar de enige achtbaan in Walt Disney World die over de kop gaat: Rock 'N' Roller Coaster Starring Aerosmith, bij deze achtbaan word je zelfs afgeschoten, voor deze attractie hebben we ongeveer 5 minuten gewacht. Hierna lopen we door naar The Great Movie Ride, een tour langs vele bekende films, met zelf extra show doordat de tourgids word vervangen door een boef, echt goed in elkaar gezet. Star Tours is de volgende stop Star Tours is een vlucht simulator van de film Star Wars. Na Star Tours lopen we verder naar de Streets Of America waar we een aantal foto's laten maken met de Disney Photopass, na de foto's zijn we in Studio Backlot Tour geweestdeze tour geeft je een kijkje achter de schermen van Disney zo kom je langs allerlei bekende en speciale dingen en zo ook langs een scene waarbij het lijkt of er een tram naar beneden komt dit is samen met vuur en veel water het spectaculairste moment van de rit, hierna ga je via de achterzijde weer terug en krijg je te zien hoe nep het eigenlijk allemaal wel niet is. Na deze attractie gaan we naar de Honey, I Shrunk The Kids Movie Set Adventure, dit is een soort van speeltuin waarbij alles erg groot is en waarbij je, je even erg klein voelt. De volgende attractie is naar mijn mening een van de leukste Walt Disney World attracties: Toy Story Midway Mania!, deze attractie is zowel een 3D-film als een interactieve attractie, in deze attractie zit je in een karretje waarbij je veel punten moet scoren door te schieten met het kanon dat op het karretje zit, een extraatje is dat de mikpunten 3D zijn en dat je ze soms ook zelfs voelt. Na Toy Story Midway Mania! lopen we verder naar de Lights, Motors, Action! Extreme Stunt Show, dit is stunt show met vooral auto's en motor's die erg goede stunt laten zien. De Muppet Vision 3D is de volgende stop deze 3D-Film vertelt een verhaal over de Muppets, het leukste van show waren de twee oudjes die boven op het balkon zaten. Hierna nog wat spulletjes in het winkeltje gekocht en toen gaan kijken naar de Block Party Bash een parade met de films van Disney en Pixar, het enige nadeel van deze parade vond ik dat hij niet zo lang was, maar verder was hij erg leuk gemaakt. Na de parade gaan we weer terug het was een erg leuke dag waarbij we weer veel gedaan hebben.

de Autospecialist

Hee luitjes, geniet nog even van het lekkere weer, hier is het een stuk minder.
En Stefan, volgens mij ga jij nog pretpark ontwenningsverschijnselen krijgen na zoveel Disney parken te hebben bezocht.
We hopen dat jullie deze vlucht niet zoveel vertraging hebben als met heengaan.
Alvast een prettige vlucht toegewenst en we zien jullie over een paar dagen weer.
Groetjes uit Waalwijk en Elshout

wil en wim

geniet de laatste paar dagen nog maar lekker
zo zie je hebben julie toch een mooie vakantie gehad
ondanks die vertraging
nog veel plezier
grs wil en wim

Peter en Evelien

Hey luitjes, Gisteren teruggekomen en direct de vele mailtjes uit Amerika geopend.
Het ziet er daar goed uit en het is leuk om te zien wat jullie iedere dag doen en meemaken.
nog veel plezier en we kijken uit naar de volgende mail.

groeten

Peter, Evelien, Arthur en Roeland.

wilma uit drunen

het wordt nu toch echt aftellen hoor. het was zeker een ervaring rijker voor jullie. maar Sander ik zal blij zijn als ik je weer zie hoor !!!!!!!!!! ik mis je wel een beetje veel . dikke kus van je mamaatje x en een hele mooie vlucht naar huis . doei groetjes aan iedereen .

corrie

hoi het zit er byna weer op voor jully het was leuk om jully zo te kunnen volgen een goede vlucht terug en tot zaterdag gr corrie en jo xxxxxxxx

Kees

Ik heb genoten van de foto's, zeker van die amerikaanse auto's
nu nog even genieten, voordat jullie de vlucht terug naar dat kleine landje gaan doen.
Ik zie jullie zaterdag op schiphol.
gr. Kees

jacqueline

bedankt voor al jullie reactie,wij vonden het ook fijn om de reactie te lezen , we hebben alles ingepakt en gaan morgen om 9 uur vertrekken naar miami ,

al alles goed gaat zien we jullie zaterdag

tot dan

groetjes orlando

Sander & Angela

Ik mis mijn lieve moeder ook hoor! morgen vliegen we naar huis, dan zal ik rond 1 uur thuis overmorgen :)

Kus

Jerry

Hoi hoi,

Dankjewel dat we mee mochten genieten van jullie reis. Ik voelde me eventjes weer thuis.

Veel succes met de jetlag.

groetjes,

Jerry