jacqueline.reismee.nl

Verenigde Staten 2009 (15) Universal's Islands Of Adventure 03-09-2009

Vandaag gaan we het laatste pretpark van het Universal Orlando Resort en gelijk het laatste pretpark van deze vakantie. We gaan vandaag naar Universal's Islands Of Adventure. Universal Studios Florida en Universal's Islands Of Adventure zitten eigenlijk naast elkaar via een grote winkelstraat splitse ze elkaar. We komen dus weer net als gisteren aan bij het groote plein waarje kunt kiezendit keer gaan we dus niet naarrechts maar naar links. We hadden gisteren al de kaartjes opgehaalt dus konden we zo naar binnen de eerste attractie die we doen is The Incredible Hulk Coaster. De 3e B&M van deze vakantie. The Incredible Hulk Coaster is een achtbaan die 7 keer over de kop gaat. The Cat In The Hat is de volgende stop voor deze attractie hebben we ook niet gewacht en we konden zo in stappen, The High In The Sky Seuss Trolley Train Rideis ook een attractie in de buurt waar we in zijn geweest,we hadden bij deze attractie een hele trein voor ons zelf. Jurassic Park River Adventure was de volgende attractie in deze boottocht ga je een tour maken langs de dino's van Jurassic Park aan het einde van deze boottocht heb je nog een leuke drop. Ik ging Universal's Islands Of Adventure binnen met de gedachte dat ik een de Dueling Dragons niet kon doen, aangezien deze gesloten waren maar op het moment dat we langs de Dueling Dragons te lopen bleek deze toch open in eerste instantie dacht ik dat het een testronde was maar er zaten mensen in, gelijk zijn we er naar toe gelopen en wat bleek de Dueling Dragons waren open de eerste van deze 2 super achtbanen die we deden was dan ook mijn favoriete B&M van de vakantie: Dueling Dragons Ice, dit is de blauwe achtbaan die 5 keer over de kop gaat. Na Dueling Dragons Ice gaan we in Dueling Dragons Fire een achtbaan (5e B&M) die begint naast de Dueling Dragons Ice maar uiteindelijk zijn eigen weg vind. De laatste attractie die we in dit park doen is tevens ook onze laatste attractie van de vakantie, maar wel mijn favoriete attractie (buiten Dueling Dragons Ice) van de vakantie The Amazing Adventures Of Spider-Man. Dit is niet zo'n 3D film die we al heel veel keer gezien hebben deze vakantie maar dit is wel eentje met 3D effecten daarbij zit je ook nog in een karretje dat beweegt, deze attractie is zo leuk en zo goed gemaakt dat het ik het te moeilijk vind om het precies uit te leggen, maar een ding is zeker als je in Universal's Islands Of Adventure bent sla deze niet over. Na deze geweldige attractie lopen we voor de laatste keer van onze vakantie de poort uit. Wat een geweldige dag met 3 nieuwe B&M's op mijn lijstje. Het was een erg leuke dag.

Dit was tevens het laatste verslag vanuit Florida. Wij hopen dat jullie het leuk vonden, wij in ieders geval wel.Wij bedanken jullie voor jullie tijd en aandacht die jullie in ons hebben gestoken, namens Hans, Jacqueline, Angela, Sander en Stephan graag tot ziens en tot de volgende reis.

corrie

fyn dat het jully goed gaat je ziet wel dat het allemaal goed komt jully hebben leuke fotos gemaakt en ook leuk dat er voor iedereen iets leuks is gr jo en corry