jacqueline.reismee.nl

Frankrijk 2008 (1) Fréjus 04-08-2008

Frejús, Frankrijk, 4 Augustus 2008 , 22:09

Hier ons eerste verslag vanuit Zuid-Frankrijk. Na gister een lange reis van bijna 15 uur achter de rug te hebben. Zijn we aan gekomen in de brandende zon (35 graden). Vandaag was ook dan onze eerste echte dag hier. De plek die we dan ook vandaag gaan bezoeken is: Fréjus. Dit kleine maar toch drukke stadje ligt eigenlijk in het midden van de Côte d'Azur. We begonnen rond kwart voor7 ('s avonds). De receptie had namelijk gezegd dat de bus naar Fréjus om 7 uur zou vertrekken helaas was dat niet zo. En de bus kwam uiteindelijk rond half 8 aan. Rond 8 uur kwamen we aan in Frejús. En we stapte uit bij Rue de Doctor Turcan, een groot plein met een mooie fontijn in het midden. We wilde naar het Amfitheater. Helaas waren we verkeerd gelopen en kwamen we terecht bij Theatre Romein. Na dit gezien te hebben zijn we uiteindelijk naarveel speur werk via allerlei museums en de Cathedral, toch bij het Amfitheater gekomen. Helaas was dit gesloten en tevens toe aan restauratie. Het gras kwam gewoon uit het theater. Toen zijn we via allerlei (gesloten) winkels terug gegaan naar de bus, om daarmee terug naar de camping te gaan. Al met al was het leuk voor een keer maar niet meer, het is namelijk een vrij onopgeruimde stad.
Dit was het tot de volgende.
Jacqueline

sander & angela

hola hola, maar het zwembad is heeeeeerlijk!

Kus ons

wilma je mamaatje

Het berichtje van die dame ,was dat van jullie ? ik ben erop gekomen ,maar vraag me niet hoe , ik weet het voor de volgende keer niet haha dom he .maar wel heel gaaf hoor ,die helikopter. en hele mooie bote. jammer he veeeeel te duuuuur haha. blijven jullie maar lekker dromen mannen he ! gr van wilma uit Drunen

Sander & Angela & Stephan

hoi Wilma
je hebt het goed gelezien deze verhalen zijn van ons. Vandaag gaan we naar Aqualand misschien vanavond verslag erop. Hier alles goed tussen de 25-30 graden en de zon schijnt het waait alleen nu een beetje.

wilma

hallo daar in het warme frankrijk, jaja heel veel water daar zeker in ayualand, ik vind dit wel heel leuk hoor om te zien wat jullie allemaal doen . ik kijk natuurlijk elke dag nu ik het weet he !!!!!!!. veel spetter de spat plezier doeiiiii .

wim wil

hoi alemaal hoe is het zijn jullie goed aangekomen en mooie camping en caravan en mooi weer hier gaat het nu ook wel droog en 23gr zijn jullie al ergens naar toe geweest dit was het weer voor vandaag groetjes aan iedereen van wim en wil doeiiiiiiiiiiiiiiii

wim wil

hallo allemaal hoe is ieeeeeeee hier regent het bij jullie niet denk ik zijn jullie er al bijna was het erg druk op de weg of viel het mee wij horen het nog wel groetjes van ons aan iedereen tot hoorns xxxxxxxxxxxxxxx