jacqueline.reismee.nl

Frankrijk 2008 (2) Nice 05-08-2008

Na gisteren een avondje Fréjus te hebben gehad is het nu tijd vooreen van de grootste stad van de Côte d'Azur: Nice.Het aantal inwoners van Nice is347.060. De dag begon rond 9 uur bij het treinstation van Fréjus. Na 10 minuten in de trein te hebben gezeten stopte hij ermee, hij was kapot, er moest zelfs een monteur aantepas komen. Na een half uur wachten, kon de reis weer verder gaan. Rond 11 uur kwamen we aan op Nice Ville (trein station van Nice). Vandaar uit zijn we naar de Cathédrale St. Nicolas. De Cahtédrale is een monument van Frankrijk, en isgebouwd in 1859.Na dat we hier een rondje om heen hadden gelopen zijn we door gelopen naar de boulevard. Hier was het erg druk en erg heet. Maar toch was het de moeite waard om te zien deze boulevard hete de La Promenade Des Anglais. Na dat we over de boulevard hebben gelopen zijn we via een winkelstraat terug naar het trein station gelopen. Dezewinkels waren erg duur maar wel leuk om te zien. Rond 2 uur vertrok de trein richting Cannes (deze stad zouden we ook later op de dag bezoeken). Nice is een leuke stad om te winkelen.

wilma je mamaatje

ik kom er achter dat ik op het verkeerde verhaal heb gereageerd heb is het niet ? dat verhaal van die trein is dat van jullie . jaja ik ben een lithelbeth dom sorrie . heel veel plezier jullie ,hier wordt het weer stukken minder .