jacqueline.reismee.nl

Frankrijk 2008 (6) Cannes 07-08-2008

Frankrijk 2008 (6) Cannes 07-08-08

Na een middagje in Marineland te hebben rond gebracht zijn we nog eventjes naar Cannes geweest. Dit hadden we al een afgelopen dinsdag al gezien maar je weet nooit wie er vandaag in Cannes rond loopt. We kwamen net als afgelopen dinsdag eerst aan op het
treinstation van Cannes. Via dit treinstation zijn we naar Paleis de Festival gelopen hier trad een band op. Erg bekende muziek werd er gespeeld. Hierna zijn we weer naar de handen gelopen, langs het casino gelopen, en via allerlei winkelstraatjes terug naar het treinstation. We kwamen nog langs een hele dure Ferrari winkel waar een model autootje 3000 euro koste. En er vlogen weer regelmatig helikopters voorbij waar misschien wel bekende mensen in zitten maar dat hebben we niet kunnen zien. Het was een grappig uurtje in Cannes.

sander & angela

Jazeker, we zijn goed aangekomen en genieten al van het mooie weer. We gaan deze week een aantal steden bezoeken en lekker zwemmen! Het weer is Super! en we genieten er met z'n alle van. Hier is het rond de 34 graden volgens ons , en in de caravan rond de 38! Groetjes Sander & Angela