jacqueline.reismee.nl

Frankrijk 2008 (11) Saint-Raphaël 11-08-2008

Na de hele dag te hebben gelopen in Monaco zijn we nog heel eventjes in Saint-Raphaël geweest. Hier was het markt en kermis. We kwamen langs vele winkeltjes en kraampjes.Saint-Raphaël en Fréjus liggenniet zover van elkaar af. Samenmet Fréjus is Saint-Raphaël ook wel bekend als: Fréjus-Saint-Raphaël.Na een klein uurtje te hebben gelopen in St. Raphaël was het tijd om terug naar de camping La Baume te gaan. Achter het carrousel stapte we op de bus richting Fréjus St. Raphaël is trouwens wel veel mooier en gezelliger dan Fréjus.

Dit was tevens het laatste verslag van onze reis in Zuid-Frankrijk. Wij hopen dat jullie het leuk vonden, wij in iedersgeval wel.
Wij danken jullie, voor jullie tijd die je elke dag hebt vrij gemaakt om even op deze site te kijken. Namens Jacqueline, Hans, Angela
Sander enStephan Graag tot ziens.

Reacties

Reacties

corry

het was leuk om mee te reizen en met jully de vakantie te delen ik wens jully een prettige terug reis en kijk goed uit doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kees

ik vindt het een prachtige vakantie dat jullie hebben gehad, daar kunnen vele mensen van dromen, van wat jullie hebben gezien en gedaan hebben.
ik vindt dat hans zijn droom heeft gehad, maar dan nu in werkelijkheid in de ferari. gr kees
zet hem op naar de volgende vakantie!!!

wilma

hallo allemaal , ik heb het verslag gelezen , weer een hele mooie dag geweest.Ook heerlijk naar zee geweest ,nou hier is het op dit moment net herft harde wind en donker weer met veel regen .Jaja, lachen jullie maar ik zie het wel !!!!!!!! nou ik ga weer werken!!!!!!!! nog drie weken en dan heerlijk twee weken vakantie. jullie nog heel veel plezier . groetjes van Wilma en Jan. doeiiiiii.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!