jacqueline.reismee.nl

Spanje 2011 (2)(3) Torrevieja 23-08-2011

Vandaag gaan we het centrum van Torrevieja in. Dit is op zo'n 5 minuten met de taxi vanaf het appartement. We beginnen bij de openlucht discotheek Dos Dos Dos. Deze sfeervolle en vooral ook stijlvolle discotheek is een van de weinige discotheken in Torrevieja die volledig in de openlucht is. Na Dos Dos Dos gaan we verder met het Toeristische treintje naar het centrum van Torrevieja. In het centrum van Torrevieja beginnen we bij de markt op de boulevard. Deze markt is er het gehele jaar door, op de markt verkopen ze van allerlei dingen en je kunt er uren rondwandelen. Naast de markt is de kermis van Torrevieja ook deze is het gehele jaar. Alleen in de zomermaanden is de kermis het leukst en het grootst, op de kermis gaan we in een aantal attracties waarna we verder gaan naar de Oasis Lounge. De Oasis Lounge is een leuke en gezellige bar, waar je naast je drankje ook een waterpijp kan bestellen. Natuurlijk zit in deze waterpijp niets anders dan smaaktabak. Na de Oasis Lounge lopen we nog terug naar de markt en pakken daarna de taxi terug naar het appartement. Vandaag ben ik erachter gekomen dat Torrevieja ook een drukken en vooral gezellige stad is.

Dit was dan het laatste verhaal vanuit Torrevieja wij hopen dat jullie het leuk vonden wij iniedersgeval wel. Namens iedereen bedanken wij jullie en zien jullie graag terug bij onze volgende reis.

corryvermeulen57@hotmail.com

dat is goed kunnen we weer genieten van de mooie fotos gr corry