jacqueline.reismee.nl

Spanje 2011 (1)(1) Salou 02-08-2011

Na vorig jaar in Spanje te zijn geweest gaan we dit jaar terug naar Spanje. Deze keer gaan we naar Salou, Salou is een van de bekendste badplaatsen in de Costa Dorada en staat vooral bekend om zijn goede uitgaansleven maar vooral ook om zijn prachtige boulevard. Nadat we eindelijk in Salou aan waren gekomen zijn we eerst gaan zwemmen en gaan eten om daarna de stad te gaan verkennen. We vertrekken via Passeig De Jaume 1 richting de boulevard. Op de boulevard van Salou staan precies 365 palmbomenbomen die aan beide kanten van de boulevard staan. Op een gegeven moment vinden we aan de linkerkant een leuk doolhof met waterstralen. Dit doolhof loopt in een aantal cirkels waarbij er iedere keer een stukje open is. Als je het goed doet wordt je niet zo heel nat, maar het is wel erg leuk. Na het rondje over de boulevard komen we uiteindelijk terecht bij het Blau Mar Café een leuk terrasje bij ons hotel, dat wel al rond half 1 sloot, om half 1 zijn we dan ook terug gegaan naar ons hotel: Blau Mar hotel. Het was een leuke aankomst dag.

corryvermeulen57@hotmail.com

wel intersant allemaal maar het is er wel mooi