jacqueline.reismee.nl

Oude Verhalen 2

Berichtje Van Ons Mam

Na 4 dagen miami ,zijn we nu al wat gewend aan Orlando.
We zitten op een resort,is heel anders maar wel leuk.
Het is alleen heeeel erg groot. Er rijden heel veel bussen op en neer om de mensen naar de parken te
vervoeren iedere dag.
Gelukkig is het niet zo druk, dus de wacht tijden vallen heel erg mee
Op het resort zitten we in het film gedeelte, en zijn ingedeeld in Herbie.
Er hangt een halve Kever tussen 2 Hotels in, en het gereedschap hangt aan de balustrades,wel heel
leuk voor Hans.
Kamers zijn ook gethematiseerd , ( we hebben een doorlus kamer) dat wil zeggen dat er een deur tussen
onze kamers zit,die we gewoon heel de dag openzetten en naar elkaar toe kunnen lopen.
Het auto rijden went ook al bij Hans, de stoplichten hangen over de kruising,wegen zijn erg erg breed,
maar Hans komt er wel uit.
Het weer is hier wel erg warm iedere dag tussen de 35 en 40 graden, maar het is goed te doen.
We waren vandaag in Epcot, daar wilde we even uitrusten op een stoeprand, maar die was zo warm, dat je
bijna je billen verbranden.
S, avonds hebben we al wat regen gehad heel eventjes, dan is het net dat het warm water regent.
Het zwembad is tot s,avonds 12 uur open dan is het nog 25 graden, en er zitten dan nog veel mensen in het
zwembad.

.De mensen zijn wel over vriendelijk hier. Ze vragen iedere keer
1. Je naam ( whats your name )
2. Waar je vandaan komt ( where are your from )
3.En hoe het met je gaat (how are you )

En dan zeggen ze ( have a nice day/ or evening )

Je wordt er moe van ,om dit heel de dag te horen.

We hebben het allemaal super naar ons zin, het amerikaanse leven bevalt ons wel, alleen we moeten we op ons gewicht
letten, want klein hoeveelheden kennen ze hier niet.( ,als we iets bestellen ,dan schrikken we keer op keer
van de grote hoeveelheden die we krijgen

Tot zo ver de update

Prettige Feestdagen

Wij wensen iedereen prettigefeestdagen en een gelukkig 2011.

Jacqueline.Reismee.nl

Welkom Bij Jacqueline.Reismee.nl Kerst Editie 2009.

Van zondag 20 december tot en metdonderdag 31 december 2009,
staat Jacqueline.reismee.nl in het teken van Kerst.
Tijdens deze dagen gaan we een aantal leuke winter activiteiten doen.

Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2010.

Jacqueline.Reismee.nl Kerst Editie 2009

(17 Juli 2009)
Welkom op onze vernieuwde website. Sinds vandaag staat onze website helemaal in het teken van Florida. Blijf ons gerust volgen.

NIEUW

Vanaf vandaag (3 augustus 2009) beschikt jacqueline.reismee.nl ook over een eigen YouTube account dat wil zeggen dat er nu niet alleen verslagen en foto's kunnen worden bekeken maar ook filmpjes. De nieuwe filmpjes kunnen bekeken worden onder het tapblad Video's veel kijk plezier.

PS: onze Youtube Account kun je ook vinden bij de Link lijst onder YouTube JacquelineReismee

Nog 16 nachtjes slapen en ons pretpark seizoen 2009 gaat officieel van start. Het eerste pretpark dat we als het goed is dit jaar gaan doen is natuurlijk hoe kan het ook anders: de Efteling. Vorig jaar hebben we op deze site een aantal verslagen gezet van het attractiepark in Kaatsheuvel. Het attractiepark pakt dit jaar uit met een nieuw sprookje namelijk: Assepoester we zijn natuurlijk erg benieuwd naar dit nieuwe sprookje, daarnaast word er feest gevierd bij Holle Bolle Gijs hij word namelijk dit jaar 50. En dat laten ze niet onopgemerkt voorbij gaan.

Daarnaast komen er als het goed is dit jaar nog veel meer parken bij. Welke dat is houden we nog even geheim. Volg onze site dus.

1 Jaar jacqueline.reismee.nl

jacqueline.reismee.nl bestaat 1 Jaar en dat vieren we in Toverland.
Even een terugblik op het afgelopen jaar.

26 Juli 2008: Aanmelding bij reismee.nl
31 Juli 2008: Eerste reisverhaal erop (Efteling)
04 Augustus 2008: Eerste reisverhaal Frankrijk 2008
26 Juli: 1 Jaar Jacqueline.reismee.nl / eerste verslag in Limburg

op na 2 jaar jacqueline.reismee.nl

FLASHBACK 2008
(05-01-09)
In dit verhaal blikken we terug op het jaar 2008 (op het gebied van vakanties). Het jaar dat we voor het eerst onze reisverhalen op het internet zetten en dat we voor het eerst op skievakantie gingen.

2008 was een heel bijzonder jaar voor ons. Dit jaar was onze lang gedroomde vakantieplaats in vervulling gegaan: Côte D'Azur, de plek waar we de mooiste auto's en de grootste jachten hebben gezien. Natuurlijk ging er ook wel eens iets mis bijvoorbeeld in Frankrijk waren bijna ons foto toestel kwijt en in Matrei hadden we een kapotte tas.

Eveneen aantalspeciaalemomenten van 2008 op een rijtje:
- Rijden in een Ferrari over het circuit van Monaco
- De Orka's in Marineland
- Saint-Tropez de stad van Louis de Funes
- Het skiën in Matrei

Even een aantal minder leuke momenten op een rijtje
- Het bijna verliezen van het foto toestel
- Kapotte tas in Matrei
- Tot twee keer toe vastzitten in de trein
- En het naar huis moeten

Musicals in 2008
- Les Misérables
- The Sound Of Music

Al met al was 2008een zonnig maar vooral ook een leuk vakantie jaar.
Op naar 2009.

Ook hebben we dit jaar extra reisverslagen er op gezet:
- Rotterdam
- Noordwijk
- Efteling

LET OP!!! Wilt u op de hoogte blijven van al onze avonturen schrijf u zelf dan nu in in de mailinglijst, deze vind u bij het kopje: Blijf Op De Hoogte.

REISSCHEMA (28-07-09)
Wegens omstandig heden zijn onze plannen gewijzigt, verdere informatie volgt.

2009De Voorbereidingen 28-07-09

Bestemming :
FLORIDA

We gaan 5 dagen naar Miami en 10 dagen naar Orlando.

Vliegtickets : Deze hebben we in December 2008 geboekt,en wevliegen met Martinair.(rechtstreeks).

De Auto: We gaan met 5 personen dus willen we graag een grote auto huren, een Chrevolet Trailblazer.

Accomodatie : In Miami hebben we Hotel Marseilles direct aan het strand van South Beach op loopafstand van het centrum.In Orlando hebben we een Disney Hotel ,,All Stars Movie,,

Tickets voor attraktieparken:Deze hebben we vanuit Nederland allemaal geregeld.

ESTA :Dat is nieuw sinds begin dat jaar. Om naar de VS te mogen reizen moet je van te voren toestemming aan de autoriteiten daar vragen. Dat gaat via internet met het Electronic System for Travel Authorisation, kortom ESTA. Minstens 72 uur voor vertrek.

..In het vliegtuig vullen we dan nog voor ieder een I94 Visa Waiver in en als het goed is mogen we dan weer het land in.

En verder.......

Inkoopjes doen,spullen bij elkaar zoeken, inpakken en wegwezen.

jacqueline

hoi wilma
het gaat allemaal wat ik voorbereid heb
erg leuk wel warm ,maar zeker de moeite waard om het te zien
angela en sander hebben het ook goed naar hun zin
bedankt voor je reactie vond ik leuk