jacqueline.reismee.nl

Spanje 2011 (1)(8) Salou 07-08-2011

Salou staat natuurlijk bekend om z'n mooie boulevard. Maar waar staat Salou nog meer om bekend. Juist om het goede uitgaansleven. Dat gaan we vandaag dan ook proberen. We beginnen gezellig op de boulevard, waarna we uit komen bij Bamboo. Dit is een soort cocktailbar. We bestellen daarom dan ook een cocktail. De Cocktail was heel lekker alleen doordat je hele lange rietjes kreeg was het soms onhandig drinken. Na Bamboo gaan we verder naar een IJssalon, ook hier drinken we wat. Inmiddels hebben we al goed ingedronken tijd om even de discotheek in te gaan. We kiezen voor 007 deze discotheek ligt in een drukke straat van Salou en is heel leuk. Het was al gezellig druk in 007 en hebben hier de avond door gezet. Toen de discotheek dicht ging zijn we terug gegaan naar Blau Mar Hotel. Het uitgaansleven van Salou hebben we ook weer mee gemaakt.

En met deze kroegentocht sluit ik Salou 2011 af dit was namelijk het laatste verhaal vanuit Salou. Wij willen iedereen bedanken en zien jullie graag volgende week weer terug want dan gaan we een stukje zuidelijker. Graag tot dan.